Roller og ansvar

Størstedelen af administrationen foregår på uddannelsesstedernes SU-kontorer. Læs om retningslinjerne for arbejdet.

Myndighedskrav

Se myndighedskravene for uddannelsessteder, der administrerer SU

Samarbejde med styrelsen

Se, hvordan samarbejdet med styrelsen foregår

SU-opgaven

En stor del af administrationen af SU foregår på uddannelsesstederne. Se retningslinjer for opgaven

I udbyder ny eller ændrer eksisterende uddannelse

Styrelsen skal have besked, hvis I udbyder en ny uddannelse eller der sker ændringer med en eksisterende uddannelse

Ændringer i det administrative set up

Vi skal have besked om ændringer i det administrative set up med hensyn til uddannelser og institutioner

Persondataforordningen (GDPR)

Læs om reglerne for håndtering af personoplysninger i administrationen

Hjælp til dit arbejde

Er du i tvivl om, hvordan du sagsbehandler ansøgningerne om SU, er der meget hjælp at hente under menupunkterne Basisviden og Sagsbehandling.

Er du helt ny SU-medarbejder, kan du læse mere om vores kurser her.