I må ikke ændre i det administrative set up, før det er aftalt med styrelsen.
Hvis I har ønsker til ændringer i det administrative set up (hvis I for eksempel skal udbyde en ny uddannelse eller ønsker at udbyde en uddannelse på en anden eksisterende afdeling, eller I får en ny DS-afdelingskode, som skal indberette uddannelsesdata til SU-systemet), skal I kontakte styrelsen med følgende oplysninger:
- ønsker til ændringer (med udgangspunkt i SU-retningskoder og SU-institutionskoder)
- eksisterende institutionskodebro
- ændringer som følge af fusioner og fissioner (godkendelse fra relevante ressortministerium mm. skal medsendes)
Hvis I ønsker at styrelsen hjælper med at flytte støttemodtagere (alle støttemodtagere på en given SU-retningskode), skal I kontakte styrelsen. I vil herefter få tilsendt et regneark som skal udfyldes og returneres.
I bedes sende jeres henvendelse til nye-uddannelser@ufm.dk.
Det er ikke nok at skrive, at I ønsker at ændre kodebroen – vi har brug for en konkret anmodning om det I ønsker.