Du finder ansøgninger, der afventer yderligere dokumentation eller som af andre årsager er gået i stå (kun uddannelsessteder med udvidet systemadgang) under Diverse i US2000:
- Klik på Kontrolliste
- Indtast jeres institutionsnummer
- Klik Hent
Sager med ”Der er søgt handicaptillæg” skal du markere OK. Det er blot en information til dig, og du kan ikke foretage dig mere, før den studerende har afleveret kvittering fra minSU og den nødvendige dokumentation. Skriv indleveringsdato på kvitteringen.
I de andre sager, for eksempel ”årsagskode udeboendesats 18-19 årige”, afventer du dokumentationen, før du kan behandle sagen. Hvis den studerende afleverer dokumentation, inden der er gået tre uger (21 dage) fra ansøgningsdatoen i minSU, er det ansøgningsdatoen i minSU, der er gældende for, fra hvilken dato den studerende er berettiget. Hvis den studerende afleverer dokumentation senere end tre uger efter ansøgningsdatoen i minSU, er det afleveringsdatoen, der afgør, fra hvilken dato den studerende er berettiget.
Når dokumentationen er indleveret, skal du behandle sagen som beskrevet under den enkelte sagstype.